واژه چین

نوشتن آرومم می کنه با اینکه آدم پر حرفی هستم بازم نمی تونم خیلی از حرفامو بگم
نوشتن بهم یه حسی میده مثل حس پرواز

این وبلاگ در وزارت فرهنگ و اسلامی ثبت شده است
مرسی که کپی نمی کنید:)
نگین پوراسلامی
اگر انتقادی حرفی بود ایمیل:
barf.sefidosiah@gmail.com

آخرین نظرات

به منظور آسایش و آرامش رفاه حال دوستان کامنت دونی فقط اینجا فعال شده:)

آخرین داستان های من در سایک داستانک "کلیک"

دفاتر داستان من در سایت داستانک "کلیک"

  • فیلوسوفیا ..

نظرات  (۹۷)

دیگه نمی نویسی -___-
پاسخ:
نبودم
آخیش داشتیم غمباد میگرفتیم
شب های بعد از اون شبه اون دختر چی شد !!


پاسخ:
نمیدونم
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سرنوشت خیلی از دخترایی که مثل اون،تو اون شب یا شبهای دیگه تو اون خونه های بزرگ و ویلایی قرار ملاقات داشتن و رفتن،معلوم نیست.دخترایی که فکر میکردند عشق تو پس کوچه های این شهر،تو اون خونه های بزرگ و ویلایی منتظرشونه،اما نبود،که خوشبخت میشن و به آرزوهاشون میرسن؛اما همه اش رویایی بیش نبود.
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سرنوشت خیلی از دخترایی که مثل اون،تو اون شب یا شبهای دیگه تو اون خونه های بزرگ و ویلایی قرار ملاقات داشتن و رفتن،معلوم نیست.دخترایی که فکر میکردند عشق تو پس کوچه های این شهر،تو اون خونه های بزرگ و ویلایی منتظرشونه،اما نبود،که خوشبخت میشن و به آرزوهاشون میرسن؛اما همه اش رویایی بیش نبود.
  • دوست قدیمی
  • سلام
    کجایی دختر
    پاسخ:
    سلام همین اطراف
    نگین فکر کردم فقط من اینطوریم...که یکیو برای چند دقیقه تو سالهای دور می بینم و روم تاثیر میذاره.چه خودش چه شرایطش..بعدها همیشه تو ذهنم می مونه و ادامه ش سواله....
    نگین مهربوووون:******دلم تنگ شده برات حسابی:****
    پاسخ:
    نرگسی من
    نرگسی مهربونم:*
  • دوست قدیمی
  • سلام
    تا دلت نگیرد، عاشقی را درک نمیکنی.
    بگذار دلت بگیرد تا عشق را با تمام وجود درک کنی
    پاسخ:
    :(
    اینجا 
    منتظرت هستم ؛*
    پاسخ:
    :)با کمال مهر می آیم
    سلام! من از طریق داستانک با شما آشنا شدم. من چند وقت پیش یه پیشنهاد راجع‌به شکل خاصی از «نویسندگی مشترک» رو مطرح کردم و اسمشو گذاشتم «هم‌نویسی». خوشحال می‌شم اگه به اینجا سر بزنین تا منظور من در مورد هم‌نویسی رو بخونین و متوجه بشین و نظرتون رو اعلام کنین؛ و بعد اگه دوست داشتین به اینجا هم سر بزنین و روند کارمون رو ببینین. خدا رو چه دیدین! شاید شما هم به ما پیوستین! :)
    ارادت!
    پاسخ:
    درود
    حتما
  • مصطفی موسوی
  • روشنفکری آدابی دارد که اولینش بی منطق بودن است !
    پاسخ:
    !شاید
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سلام فیلوسوفیا جان،آره اتفاق خیلی وحشتناکی بود.چقدر کشته! فکر کن 21 تریلی فقط جنازه اونم روی همدیگه اونم فقط در یک روز غیر از اونهایی که هنوز پیدا نشدن.اتفاقی در حد زلزله یا جنگ.
    به چه امید و آرزویی رفتن مکه خداحافظی و طلب حلالیت کردن،اما غافل از اینکه این خداحافظی آخرین خداحافظیشونه و دیگه برگشتی در کار نیست.
    پاسخ:
    :(
  • دوست قدیمی
  • سلام
    متاسفانه فقط ادعای روشن فکری و دموکراسی داریم.
    شاید من هم در مواردی دیگه این رفتار را از خود نشان دهم.
    متاسفم
    جهان سوم جاییست که ما زندگی میکنیم و اینگونه فکر میکنیم و رفتاری که........
    پاسخ:
    سلام
    :(
    سلام. خوب هستید؟
    چه قالب خوبی دارید. من تازه به بلاگ اومدم. کسی رو می شناسید که در طراحی قالب کمک کنه؟ ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام خوش امدی نه عزیزم
    پست ۴۲۴ : هووووووم.. چقده خووب بود عزیزم ^_^ :))
    با ارزوی اراااامش همیشگی..
    پاسخ:
    :*
    سلام
    چه کرده زلزله.
    حسابی خرابی پس.
    تا باشه ازاین خرابی ها و زلزله ها
    زلزله ات همیشگی و پایا
    دلت همیشه ویبره
    پاسخ:
    :))
    :*
    وقتی حواست هست ...
    وقتی حواست نیست ....
    حالا حواست هست ?
    جای نقطه چین ها حال دلت را بگذار 
    پاسخ:
    ...........
    سلام.
    صمیمانه تبریک..........
    پاسخ:
    سلام عزیزم مرسی
    به به سلام
    خوش اومدین.
    میفرمودین گاوی ، گوسفندی براتون قربونی میکردیم.
    بهرحال خوشحالم که برگشتی. حتما یه جای خوب خوب بودی که........
    پاسخ:
    :*
    سلام
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خوب و بهتر از همیشه
    سلام . یک سر از دوستان به واسطه خواندن بقیه دوستان آرشیو خود را بدست آوردندی :) در عجبم هنوز ولی اگر به قطعیتی رسیدم Send all می کنم تا بلکه کمی از نگرانی، دلتنگی و اندوه کوچک ریز ریز آن نوشته های کوچک برای صاحبانش کم شود :))
    پاسخ:
    :(
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سلام نگین جون،حالت چطوره خوبی؟ کجایی نیستی.وبلاگ دیگه ای باز کردی.
    پاسخ:
    سلام گل نبودم
    نه همینجام
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سلام،کجایی نگین جان،حالت خوبه؟ خیلی وقته دیگه نمی نویسی.
  • دوست قدیمی
  • سلام
  • دوست قدیمی
  • فقط سلام
    درود نگین بانو !
    به نظرم انتخاب درستی کردید به عنوان جایگزین بلاگفا، بلاگفا دیگه مرده ...

    به هر حال برای شما آرزوی موفقیت دارم ...
    راستی اگر دعوتتون کنم، دعوتم رو قبول میکنید ؟

    میخوام دعوتتون کنم به دلنما، همونطور که در چند سایت دیگه هم عضو هستید واقعا خوشحال میشم اگر در دلنما هم پروفایلی داشته باشید و گاهی مطالبتون رو هم در اونجا منتشر کنید ...

    منتظر حضور گرمتون هستیم (:
    پاسخ:
    درود
  • دوست قدیمی
  • خدایا تشکیل بشه دیگه.
    سلام.
    حالا تشکیل شده؟

    سلام نگین عزیزمممممممممممممممم خوبی؟
    دلم براتتنگ شده بود :*
    پاسخ:
    سلام عزیزم منم دل تنگ شده:*
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سلام نگین جون،عیدت مبارک . امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی :*
    پاسخ:
    سلام گلم عید شمام مبارک:*
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • کجایی؟ حالت خوبه؟
    پاسخ:
    سلام بله گلم شما خوبی؟
  • دوست قدیمی
  • سلام.
    خوش اومدی به خونه خودت
    پاسخ:
    سلام عزیزم مرسی:*
  • آدم ارغوانی
  • واقعا این کار بلاگفا زشت بود...اوج بی احترامی به کاربراش بود...
    دیگه هیچوقت به بلاگفا برنمیگردم...
    خیلی بیخیالن!
    پاسخ:
    کارشون زشت بود
    خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
    پاسخ:
    حتما
  • دوست قدیمی
  • سلام. کجایی دختر؟
    پاسخ:
    درگیر بودم هستم:*
    نگین... 
    منم اعصابم خرد میشه که یکی از اینک تولدشو زود یا دیر تبریک بگم ناراحت شه!! 
    روز تولد نشونه دوست داشتن نیست، نه؟! 
    و راجع به آخرین پست... 
    بابا عجب چیزیه... 
    اضافه گشت به پیوندهای روزانه :)
    از بس ماهی شوما :***
    پاسخ:
    راستش منم اینجوری ام
    خودت ماه تری
  • دوست قدیمی
  • سلام
    سه نقطه یه دنیا حرفه
    یه دنیا حرف که نمیتونی بگی
    یا شاید نتونستی بگی
    به هزاران دلیل
    ............
    سه نقطه ها رو پذیرا باش.....
    پاسخ:
    :)
  • دوست قدیمی
  • سلام.
    تولدش مبارک
    پاسخ:
    مرسی:*
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • 422

    وای ازین سه نقطه های لعنتی !
    پاسخ:
    گاهی خیلی لعنتی هستن
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • صبر چیز خیلی خوبیه اما وقتی که از حدش میگذره و تو برای هر چیزی صبر می کنی حتی چیزهای کوچیک،دیگه اون حال و هوا و لذتش از بین میره.اینو گفتم چون من آدمی ام که همیشه صبر کردم یه چیزی در حد صبر ایوب و خیلی وقتا چیزی ازین صبر کردن عایدم نشده.
    پاسخ:
    منم خیلی صبورم
    یادم میاد که قضیه تولد خودت هم .....!!!
    پاسخ:
    :)
    سلام
    این بلاگفا نمیخواد پاسخگو باشه ؟ دِینی به گردن ما داره ها
    پاسخ:
    حتما نمیخواد
  • محدثه عارفی
  • اینها به کنار! باز خوبه پنل شما رو پس دادن! به یه عده مثل خودم حتی پنل رو هم پس ندادن!! واقعا تاسفش به چه کار ما میاد؟!
    پاسخ:
    په بد:(
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • 420

    از بلاگفا دل کندم.
    پاسخ:
    :(
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • 419

    به نظر من درسته؛البته نسل قدیم با الان خیلی فرق کرده.بچه ها و مخصوصا دخترها راحت تر می تونند با پدرشون حرف بزنند و دردل کنند،ولی قدیم می گفتند دختر باید حجب و حیا داشته باشه و زشته که پدر یا برادرش خبردار بشن که اون چه زمانی پریوده.
    پاسخ:
    :)
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید والبته زیبا هم مینویسید
    موفق باشید دوست خوب
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون
  • دیوانه ی نارنجی صفت ... !
  • من که دیگه حالم از بلاگفا بهم میخوره
    پاسخ:
    :(
  • فرناز شکراله زادگان
  • منم برنمیگردم بلاگفا 

    پاک کردم وبمو .
    پاسخ:
    :((
    419
    بسی جابناک
    و البته تامل برانگیز

    والا ما دخترا که بین خودمون خجالت نداریم مگه متوجه دوره هم میشیم درک میکنیم همو که از مردا توقع داشته باشیم
    یه بنده خدایی از حاج اقا مرعشی نقل میکرد
    ایشون فرمودند من 2مسئله رو هیچ وقت درک نکردم
    یکی اعمال حج
    چون نرفتم
    یکی دوره ماهانه خانما
    چون نمیتونم تجربه کنم!

    ولی موضوع مهمیه
    شاید لازم باشه برادرو پسر من از قبل پدر شدن بدونن
    تا وقتی همسر و پدر شدن بتونن درک کنن

    مرسی از تلنگر
    پاسخ:
    :)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • سلام نگین جون،شما هم داری برمیگردی بلاگفا؟ اگه رفتی مارو بی خبر نذاری ها 
    پاسخ:
    سلام عزیزم نه تو هر دو می نویسم
    دقیقا منم دارم از آلان روی دخترم کارمیکنم وآموزش میدم

    اشتباه کردی پاش وایسا ولی دروغ نگو....عالیه دختر


    پاسخ:
    :)
    عزیزم
    :*
    سلام.من اول تو بلاگفا عضو بودم.بعد دیدم اگه زودتر از دست بلاگفا فرار نکنم باید برم تیمارستان!!!!!!به همین دلیل رفتم توی میهن بلاگ.مطالبتون خیلی قشنگه.اگه بهم افتخار بدین و منو لینک کنین خیلی خوشحال میشم.ممنون.خداحافظ
    پاسخ:
    سلام خوش اومدی
  • أنارستان ...
  • http://s6.uplod.ir/i/00622/uvinyh9md8wd.png
    پاسخ:
    :(
    اون جناب اولش کور و کر تشریف داشتن گذاشته روز عقد یادش اومده مشکل اون بنده خدا رو ...
    واقعا ادما با خودشون چی فکر کردن خب اولش میرفتی رد کارت با ابرو و احساس دیگران چرا بازی می کنید...
    راستی وبلاگ نو بازهم مبارک
    پاسخ:
    واقعا:(مرسی
  • معکوس ماهی

  • من در بلاگفا خیلی از دوستان رو نمی شناختم اما الان که میشناسم خوشحالم :)
    اصلا اینروزها همه چیز تقصیر بلاگفاست :))
    پاسخ:
    :)
    همه چیز تقصیر بلاگفاست
  • دوست قدیمی
  • سلام
    معلومه که دوستای تو اسم دارن
    ولی دیگه دل و دماغ ندارن
    آدم بی دل و دماغ اسمشم مهم نیست دیگه

    خوشحالم که بازم مینویسی.
    از دعوتتم ممنونم.
    پاسخ:
    سلام خودتون را معرفی کنید ممنون میشم
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • همه مون به احترام شهدا سکوت می کنیم.چون هرچقدر در موردشون مطلب بنویسیم بازم کمه و زبان از بیانش قاصره.
    پاسخ:
    دقیقا:(
  • خورشید بانو
  • شهدای غواص... هیچ وقت آدم مذهبی ای نبودم اما این یکم تکونم داد...
    پاسخ:
    منم:(
    سلام علیکم سرکار خانوم :دی حال شما؟ :*
    پاسخ:
    عزیزم چقدر خوشحالم:)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • هر چیزی به وقتش خوبه.از وقتش که گذشت دیگه اون جذابیت رو برات نداره و برای بدست آوردنش دیگه لذتی نمی بری.
    پاسخ:
    دقیقا
    وقتش 
     سر وقتش 
    میوه هم سر وقتش چیدن داره چه برسه به ..... 
    پاسخ:
    اوهوم:(
    متعهد بودن رو خیلی قبول دارم و اینکه اماااااان از شبکه های اجتماعی!!!
    پاسخ:
    :*
  • یک مردِ جدّی
  • آهنگ شاهرخ رو دوست داشتم:-)
    پاسخ:
    :)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • چقدر قشنگ! و من برای این لحظات جان می دهم که قابل شما را ندارد.
    پاسخ:
    مرسی:)
    بدی اینجا اینه که یه فلش آبی و قرمز کنار پستا داره که آدمو تنبل می کنه تو کامنت گذاشتن... مثه وقتی که اموجی ها مرسوم شدن و وقتی ده خط می نویسی طرف با یه آیکون خنده، یا گریه یا اخم یا هرچی سر و ته اوووون همه حرفتو هم میاره... 
    نگین، تو که متن میذاری، نمیشه چیزی نگفت! مثل اونیکه من خوندمش و آبی و اضافه کردم ولی بازم دلم آروم نگرفت، دوست دارم حتما بگم، راجع به همون دوست کم شنوا، که همه چیزش مثه ماهاس... طبیعتا هیچ فرقی باهامون نداره، دل داره، احساس داره... ولی، بقیه انگار فقط گوششو می بینن... 
    کمترین کار ممکن اینه که با احساسش بازی نکنن...
    خیلییییی ظلمههههه... 

    پاسخ:
    :((((
  • نیمه سیب سقراطی
  • مطلب 411 خیلی حق بود !!! خ ی ل ی ... 
    پاسخ:
    :)
    متن 415، یه جور خیلی قشنگی دلنشین ه : )
    پاسخ:
    مرسی:)
  • دوست قدیمی
  • سلام
    پاسخ:
    سلام
    دوستای من اسم دارن!
    سلام

    پست ما بلاگفاییا عااالی بود

    خدا کنه هر چه زود تر درس شه

    کلی پست موقت و کامنت تایید نشده داشتم تو وبم

    نمی دونم چه بلایی سر اونا میاد
    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم
    منم:(
    تیتر انتخابی شما رو بیشتر دوست داشتم 
    تغییرش دادم 
    حالا دیگه خودم قاصدک میشم !
    ممنون از حسن سلیقه ت 


    پاسخ:
    عزیزم:)
    برای پست دوستی که کم شنوا بود...کم شنوایی یا هر نوع مسیله جسمی دیگری یک امکان مشترک برای همه ماست به نظرم این چیزیه که نبایستی فراموش بکنیم....متاسفم برای احساساتی که در این میان نادیده گرفته شده...
    پاسخ:
    :(
  • آبان ابانی
  • 413 ..
    فکر کردم چقدر تو زندگی به دخترها ظلم می شود ...
    پاسخ:
    :(
    یه وقتایی و یه جاهایی
    هنوز هم سخت است
    پاسخ:
    :(
    :)
    پاسخ:
    :)
    جمع میکنم ، مدتیه ! 
    ایده ی جالبیه 
    پاسخ:
    ما هم مدتیه جمع می کنیم:)
    من به خاطر کار خودم جمع کرده بودم .
    پاسخ:
     آهان:)
    من یه عالمه از این درهای پلاستیکی دارم :)
    حتما یه پست در موردش میذارم :)
    پاسخ:
    :)
    سلام 
    من هم از بلاگفا کوچیدم 
    به اجبار 

    ترانه ی شاهرخ حال مرا هم خوب کرد 
    ممنون فیلوسوفیای نازنین 
    پاسخ:
    سلام خوش اومدی
    :)
    خواهش دوستم
    چه قالب قشنگی ^_^
    وبلاگ نو مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی:)
    :)ممنون
  • همیشه لبخند
  • بنام خدا:دی
    من عاشق این آهنگ حظ کردم شدم:))
    زکاتشم پرداختم تو اینستا به همه معرفیش کردم^_____^
    پاسخ:
    مثل من:)
    من میترسم ...اگه برنگرده؟
    منم کوچ کردم اما غریبی میکنم
    پاسخ:
    :((

  • ایزابلا ایزابلایی
  • اینجا همه چیش از بلاگفا عالی تره. جز اینکه خواننده های قدیمی رو نداره...
    پاسخ:
    درسته:(
    راستی دوست عزیز.. نگران آرشیوت نباش! همه ی وبلاگها به طور اتومات در یکسری سایت ها کپی میشدند! تمام مطالبشون غیر از ادامه ی مطلب ها!
    چند خط از یکی از نوشته هاتو تو گوگل سرچ کن! اون سایتها واست ردیف میشن. بعد میتونی نوشته هاتو از تو اونا برداری:)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم:*
    راستی دوست عزیز.. نگران آرشیوت نباش! همه ی وبلاگها به طور اتومات در یکسری سایت ها کپی میشدند! تمام مطالبشون غیر از ادامه ی مطلب ها!
    چند خط از یکی از نوشته هاتو تو گوگل سرچ کن! اون سایتها واست ردیف میشن. بعد میتونی نوشته هاتو از تو اونا برداری:)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • من از اول هی میگفتم بلاگفا رو رها کنید
    هی دوستان مقاومت میکردن!
    بیا...اینم نتیجه ش!!

    ورودتان به عرصه ی بلاگ بسیااار بسیااار میمون (!) باد!!

    +لینکی تو عم :)
    پاسخ:
    :(:(:(:(
    مرسی:)
    یعنی چی؟ چرا بلاگفا رو ول کردین؟ .. وای من باورم نمیشه.. بلاگفا برمیگرده.. اگه بر نگرده من میمیرم :| .. زندگیه من وبلاکم بود!
    پاسخ:
    یعنی که فعلا اینجاییم
    ما بلاگفارا ول نکردیم بلاگفا خرابه
    نه جایی گذاشتن سوال کنیم نه قشنگ اطلاع رسانی می کنند
    اگه برنگرده چی؟

    سلام عزیزم. میشه از امکانات اینجا بگی که چیش بهتره؟؟ امیدوارم بلاگفا درست شه. من که واقعا تحمل وبلاگای دیگه واسم سخته. مخصوص منوی مدیریت پرشین بلاگ!
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    آمارگیر خودکار با مشاهده آی پی
    امکان میدهد اگر کسی مطالب را کپی کرد شما از طریق مدیریت وبلاگ متوجه بشین
    کار با صفحات مستقل ساز راحت تره
    امکان مهاجرت تمام مطالب وبلاگ وجود دارد یعنی آرشیو نظرات می شود به اینجا منتقل بشود
    و...

    منم امیدوارم بلاگفا برگرده 
    پاسخ:
    :*
  • فَهـی ـمـ ه
  • اوهـوم ..
    پاسخ:
    :(
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    نگران آرشیوتون نباشید
    همه ش پریده ! خخخخ
    پاسخ:
    سلام:((
  • کروکودیل پیر
  • سلاااااااااام
    پاسخ:
    سلام
  • lililiil Ali reza lililiil
  • سلام
    بلاگ که قوی تره
    تازه محدودیت نداره
    قالب هم بدین به theme8.blog.ir
    واست ترجمه کنه
    بای
    پاسخ:
    سلام
    اید اما آرشیو و خواننده ها که دسرسی نداریم چی
    بعد 8 سال وبلاگ نویسی سخته
    سلام رفیق جانم:)
    اینم آدرسم:))*
    پاسخ:
    :*
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    کوچتان به به "بلاگ" مبارک باشه ...
    پاسخ:
    سلام مرسی
    برای خصوصی هم باید بگم باید بلاگفا درست بشه
    وای از دست این بلاگفا :|


    پاسخ:
    :((((

    شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد

    عطر نفس بقیة الله آمد

    با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین

    یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد




    خونه ی جدید مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم:)
    عالی شده :) 
    پاسخ:
    مرسی گلم زحمت اصلیش را شما کشیدی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">